Nieuws item

Verslag supportersavond Brugge De Klokkers

Bij de vorige supportersavond waren we te gast in eigen stadion bij De Klokkers, een korte verplaatsing dus.

We waren eerst een kijkje gaan nemen en wie kwamen we aan Jan Breydel tegen, jawel Ben Crabbé.

Deze bekende Clubsupporter vroeg de weg naar het FCB Kaffee, om als drummer te spelen in het muziekgroepje tijdens de supportersavond.

Supportersclub 52 ‘De Klokkers’ bestaan 78 jaar en zijn daarmee de oudste supportersclub van het land.

Omwille van corona kon de viering van 75 jaar niet doorgaan en daarom werd er nu ter gelegenheid van de supportersavond

een speciale editie uitgebracht van 78 jaar Blauw Zwart ‘De Klokkers’.

We werden eerst verwacht in restaurant het oud gemeentehuis in Varsenare.

Tijdens de aperitief kwamen de vele gasten binnen.

De vele bestuursleden en de genodigden klonken op hun 78 jaar en op een mooie blauw zwarte avond.

De aperitief werd aangeboden door de federatie.

Eénmaal aan tafel was het genieten van de heerlijke maaltijd.

Na het eten reden we terug naar Jan Breydel om in het mooi aangeklede FCB Kaffee een blauw zwarte avond mee te maken.

We werden opgewacht door de beertjes! De Clubshop was speciaal langer open gebleven.

Volgende spelers werden één voor één binnen geroepen door Leo, liefst 5 A kern spelers : Brandon Mechele, Ferran Jutgla, Denis Odoi, Dedryck Boyata en Nordin Jackers.

Axl De Corte en Bejamin Faraas van NXT, Davinia Van Mechelen en Hanna Stenberg van YLA.

Oud spelers Raoul Lambert, Jos Volders, Eric Maertens, Birger Maertens en de enige echte Pascal Plovie waren ook van de partij.

De vele supporters kregen een nieuw blauw zwart armbandje aangeboden door de federatie.

Er werden handtekeningen gezet op de handtekeningkaarten en veel foto's genomen.

We danken het bestuur van supportersclub De Klokkers voor de organisatie van deze schitterende avond.

We danken ook de aanwezigheid van andere supportersclubs, Aalter, Ouwegem, Brugge The Locals, Zedelgem, Landen, Oostakker, Namur, Staden, Lichtervelde, St. Niklaas, Veurne, Waregem, Herzele.

Op naar de volgende supportersavond, bij mij in Zedelgem! DINSDAG 19 MAART - 19u. Rembrandt  Torhoutsesteenweg 164  8210 Zedelgem.

Zorg dat je erbij bent!

gallery
logo catering verkindere logo jupiler logo salons den otter logo pepsi