Nieuws item

Verslag supportersavond Zedelgem

Het was een tijdje geleden, een supportersavond organiseren in eigen huis. Dinsdag ll. maakten we er een schitterende blauw zwarte avond van in de gezellige brasserie Rembrandt.

De supportersclub met stamnummer 19 Rembrandt - vrienden bestaat deze zomer 30 jaar.

Vooraf was het verzamelen in salons Denotter voor een heerlijk etentje samen met de spelers, teammanagers, federatie bestuur, eigen bestuur en enkele sponsors.

Tijdens het aperitief kwamen de teammanagers Michael en Leo samen met de spelers binnen, het aperitief is aangeboden door de federatie.

Volgende spelers waren aanwezig : A kern : Igor Thiago, Shion Homma, Josef Bursik, Nordin Jackers. NXT : Denzel Deroeve en Sem Audoor. YLA : Saar Verdonck en de meter Febe Vanhaecke.

Na de gezamelijke foto en het lekker eten deden we de korte verplaatsing naar de Rembrandt.

We werden opgewacht door de beertjes en de mobiele clubshop.

Ikzelf verwelkomde iedereen en gaf de micro door aan Leo Van der Elst die de spelers binnen riep in een volle blauw zwarte café.

Er werden veel handtekeningen gezet op de handtekeningkaarten en foto's (aangeboden door de federatie).

De supporters kregen ook allemaal een nieuw blauw zwart armbandje en er werden ook vlaggetjes gegeven.

De spelers en teammanagers kregen van het Rembrandt vrienden bestuur een mooie mand met streekproducten van onze plaatselijke brouwerij ‘Bijhuys’.

Terwijl de huiszanger ‘Rudy Jones’ begon te zingen kregen de spelers en teammanagers nog een Chouffe muts, dit kon zeker niet ontbreken in dit Chouffe kabouter huis.

De meter Febe kreeg de officiële sjaal van de Rembrandt - vrienden.

Onder luid applaus vertrokken de tevreden spelers.

De avond duurde nog lang met een frisse pint en natuurlijk het ambiance optreden van Rudy Jones.

Ook de burgemeester van Zedelgem was aanwezig.

Dank aan het bestuur van Rembrandt vrienden voor de organisatie van deze mooie avond!

Ook dank aan de aanwezige andere supportersclubs, Lichtervelde, Oostakker, Veurne, Brugge The Locals, Aalter, Staden, Meerbeke, Namur, De Klokkers Brugge, St. Niklaas, Poperinge, Waregem, Herzele.

Op naar de volgende supportersavond bij Blauw zwart Veurne op dinsdag 26 maart in de Sporthal van Veurne Noordstraat 167  Veurne.

Zorg dat je erbij bent!

gallery
logo catering verkindere logo jupiler logo salons den otter logo pepsi